Pomoc - FAQ

Oferta dystrybucyjna bioU dedykowana jest do sektora firm zajmujących się dalszą odsprzedażą preparatów i wymaga samodzielnej rejestracji/zalogowania się na stronie b2b.biou.pl Zważywszy, że poruszamy się w obszarze suplementacji diety i chcemy świadomie budować sieć sprzedaży, każdorazowo weryfikujemy działalność potencjalnego Partnera na bazie dokumentów (KRS/CEIDG) oraz doświadczenia i obranego kanału sprzedaży. Dystrybucja suplementów diety podlega pod kompetencje Sanepidu zatem podmiot powinien również zadeklarować tam dystrybucję preparatów. W związku z tym nie podejmujemy współpracy z działalnościami nierejestrowanymi oraz osobami działającymi w ramach inkubatorów przedsiębiorczości/fundacji czy podobnych organizacji.
Opracowaliśmy systemie informatyczny, w którym prezentujemy wszelkie dostępne dane dotyczące produktu zarówno na stronie www jak i w pliku XML, łączenie z datą minimalnej trwałości preparatu (termin przydatności do spożycia). Pracujemy w specyficznej gałęzi rynku, w której sprzedawane produkty podlegają obostrzeniom zarówno z kategorii żywności jak i nierzadko z kategorii leków (choć nimi nie są) - w związku z tym zalecamy rozważne zakupy, ponieważ nie przewidujemy możliwości przyjmowania zwrotów.
Najpóźniej na dzień przed rozpoczęciem sprzedaży muszą Państwo uzyskać wpis zakładu do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli żywności Państwowej Inspekcji Sanitarnej. W tym celu udaj się do swojej lokalnej jednostki Sanepidu. W zależności od typu działalności prowadzonej na rynku spożywczym przedsiębiorca, aby uzyskać wpis, musi: zgłosić zakład albo zgłosić zakład, a Sanepid ten zakład zatwierdzić. Formalności musisz dopełnić również jeżeli nie posiadasz własnego magazynu i pracujesz z nami w modelu dropshipping.
Każdy klient posiada możliwość w oparciu o wgrywany plik produktowy, zatem jeśli będziecie w stanie wygenerować zapotrzebowanie z dwiema zmiennymi (ilość produktów z danego SKU + EAN danego SKU). Faktury są wysyłane w oparciu o predefiniowany przez nas szablon email. Dokument zawsze trafia na adres, na który ustawiono konto w hurtowni.
Pracujemy na własnym magazynie - składając zamówienie kupujecie produkty leżące na naszych półkach. Zamówienia złożone do godziny 12 wysyłamy tego samego dnia (pon-pt). Produkty zazwyczaj docierają następnego dnia roboczego. Nie mamy wpływu na czas pracy kuriera i godziny doręczeń.
Na ten moment płatności przyjmujemy tylko przelewem. Pracujemy na niskich marżach, a szybkie płatności zabierają jeszcze dodatkowo kilka procent i najzwyczajniej w świecie bylibyśmy na takim rozwiązaniu stratni.
© SolEx B2B