NATURE'S ANSWER Ginger Root - Korzeń imbiru (30 ml)

Ceny
Marka
Nature's Answer
Kod kreskowy
083000006166
Logistyka
Jednostka podstawowa
szt.
Waga
0.09 kg
Wysokość opakowania jednostkowego (cm)
10.3
Szerokość opakowania jednostkowego (cm)
3
Głębokość opakowania jednostkowego (cm)
3
Rodzaj opakowania
Opis

OPIS:

Imbir lekarski (łac. Zingiber officinalis Rosc.) jest byliną z rodziny Imbirowatych (łac. Zingiberaceae) pochodzącą z południowo-wschodniej Azji. Uprawia się go głównie w Chinach, Indonezji, na Jamajce, w Brazylii, Australii i zachodniej Afryce. Jest rośliną wieloletnią o zielonej łodydze i żółto-zielonych kwiatostanach. W lecznictwie stosuje się kłącze imbiru (korzeń imbiru) oraz wyizolowany z niego olejek. W kłączu zawarte jest do 3% olejku eterycznego, żywica, skrobia (20-50%), kwasy organiczne, błonnik, cukry, tłuszcze, magnezwapń, żelazo.

Związki aktywne imbiru poprawiają procesy trawienia, miedzy innymi poprzez stymulowanie wydzielania soków trawiennych. Działają przeciwwymiotnie i łagodzą uczucie nudności. 

SKŁADNIKI:

Ekstrakt z korzenia imbiru (Zingiber officinale Roscoe) [1:1], substancja utrzymująca wilgoć: glicerol, woda oczyszczona.

Składniki Na 100 ml

3 ml

(około 96 kropli)

%RWS

Ekstrakt z korzenia imbiru

(Zingiber officinale Roscoe) [1:1]

100 000 mg 3000 mg -

odpowiednik suchego korzenia
imbiru

100 000 mg 3000 mg -

SPOSÓB UŻYCIA:

Przyjmuj 32 krople (1 ml) 3 razy dziennie rozpuszczone w niewielkiej ilości wody. Dobrze wstrząśnij przed użyciem. Nie należy przekraczać zalecanej dziennej porcji do spożycia.

PRZECIWWSKAZANIA:

Skonsultuj się z lekarzem przed zastosowaniem suplementu jeśli jesteś w trakcie ciąży, karmienia piersią, jesteś leczony na jakąś chorobę lub przyjmujesz leki. 

PRZECHOWYWANIE:

Przechowywać w chłodnym, suchym miejscu. Trzymać poza zasięgiem dzieci. 

Dołożyliśmy wszelkich starań, aby powyższe dane były poprawne, jednak nie gwarantujemy, że publikowane informacje nie zawierają błędów, które nie mogą jednak stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń.
© SolEx B2B