FUSHI Really Good Stretch Mark Oil (100 ml)

Ceny
Marka
Fushi
Kod kreskowy
5055757916673
Logistyka
Jednostka podstawowa
szt.
Waga
0.18 kg
Wysokość opakowania jednostkowego (cm)
15
Szerokość opakowania jednostkowego (cm)
6
Głębokość opakowania jednostkowego (cm)
4
Rodzaj opakowania
Opis

OPIS:

NIEDOSKONAŁOŚĆ SKÓRY - OLEJ Z GRANATU
Bogaty w kwas punicynowy (Omega 5), olejek ten pomaga zniwelować blizny i wygładzić niedoskonałości skóry.

ODŻYWCZY - OLEJ AVOCADO
Bogaty w kwasy tłuszczowe, które pomagają odżywiać warstwy skóry i promują elastyczność, a także uzupełniają suchą skórę, która dodatkowo zaostrza rozstępy.

TONIZOWANIE SKÓRY - OLEJ Z KIEŁKÓW PSZENICY
Naturalnie bogaty w roślinną witaminę E, najbardziej naprawczą witaminę skóry i niezbędną do jej regeneracji i naprawy.

LECZENIE SKÓRY - TULSI
Szeroko stosowany w ajurwedzie od tysięcy lat ze względu na swoje właściwości lecznicze, pomaga wzmocnić naturalne zdrowie skóry.

SKŁAD:

Olej z nasion Rosa Canina (dzika róża), olej z nasion Adansonia Digitata (baobab), olej z nasion Triticum Vulgare (z kiełków pszenicy), olej z nasion sezamu, olej z nasion Persea Americana (awokado), olej Punica Olej z nasion Granatum (granatu), olej z nasion Citrus Paradisii (grejpfrut), ekstrakt z liści Ocimum Sanctum (Tulsi), tokoferol, Limonenε, Linaloolε, Citralε.

SPOSÓB UŻYCIA:

1. Wmasowywać okrężnymi ruchami rano i wieczorem przez 6 tygodni.

2. Aby uzyskać najlepsze rezultaty, wmasuj w wilgotną skórę po prysznicu lub kąpieli. Aby uzyskać głębokie i długotrwałe nawilżenie, nałóż ziołowy balsam do ciała Fushi Bringer of Peace po olejku Really Good Stretch Mark Oil, aby zatrzymać wilgoć w skórze.

3. W celu bieżącej pielęgnacji stosować raz dziennie.

SPOSÓB PRZECHOWYWANIA:

Przechowywać w chłodnym, ciemnym miejscu, po otwarciu olej należy zużyć w ciągu 12 miesięcy.

Dołożyliśmy wszelkich starań, aby powyższe dane były poprawne, jednak nie gwarantujemy, że publikowane informacje nie zawierają błędów, które nie mogą jednak stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń.
© SolEx B2B